Πληροφορίες Αποστολής & Πληρωμής
Τρόποι Πληρωμής
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Με Αντικαταβολή, χωρίς επιπλέον χρέωση, κατά την παράδοση του προϊόντος.
- Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας Paypal.
- Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω της υπηρεσίας Proxypay της Τράπεζας Eurobank. Ανάλογα με το ποσό, υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής σε έως και 4 άτοκες δόσεις.
- Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
- Eurobank:
0026 0270 5502 0082 7851
IBAN: GR 7702 6027 00000 550 200 827851
Δικαιούχος: Αριστείδης Τσούμπς & ΣΙΑ Ε.Ε - AlphaBank:
400-00-2002-011425
IBAN: GR970 140 4000 40000 200 2011 425
Δικαιούχος: Αριστείδης Τσούμπς & ΣΙΑ Ε.Ε
Τρόποι Αποστολής
Εντός Ελλάδας
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η αποστολή είναι Δωρεάν, εφόσον η παραγγελία σας ξεπερνά τα €39,00 σε αξία. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα αποστολής είναι €5,00.
Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος από τον πελάτη, είτε λόγω ελαττώματος, είτε επιλογής άλλου προϊόντος, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν εφόσον το προϊόν επιστραφεί με εμάς με την courier που συνεργαζόμαστε (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ).
Εκτός Ελλάδας
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται ο πελάτης και πάντα σε συνεννόηση με εμάς.
Επιστροφές Προϊόντων
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:
- Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του dionshop.gr.
- Η περίπτωση κατά την οποία το dionshop.gr σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές, στην συσκευασία τους, και τα καρτελάκια σήμανσης (Barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το dionshop.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Στην περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα για αγορά άλλου προϊόντος/προϊόντων ίσης αξίας. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας. Τέλος, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του, αφού μας έχει αποστείλλει μέσω email στο info@dionshop.gr τα παρακάτω στοιχεία:
- IBAN Λογαρισμού
- Τράπεζα στην οποία ανήκει το παραπάνω IBAN
- Ον/μο δικαιούχου του λογαριασμού
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημ/νία παραλαβής των στοιχείων αυτών και αφού έχουμε παραλάβει το προς επιστροφή προϊόν, το οποίο θα αποστέλλεται με χρέωση του ίδιου του πελάτη.
Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος από τον πελάτη, είτε λόγω ελαττώματος, είτε επιλογής άλλου προϊόντος, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ εφόσον το προϊόν επιστραφεί με εμάς με την courier που συνεργαζόμαστε (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
- Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μας φέρνετε το προϊόν /τα προϊόντα στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος/των προϊόντων με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
- Αποστολή προϊόντος:
Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο κατάστημα, συσκευάζετε και στέλνετε το δέμα με το προϊόν/τα προϊόντα. Σε περίπτωση που το δέμα φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει αναλυτικά εξηγηθεί παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Αλλαγές Προϊόντων
Αλλαγές γίνονται σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής και εφόσον τα προϊόντα συνοδεύονται από την αρχική τους συσκευασία η οποία θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 26510 37581, είτε μέσω e-mail στο info@dionshop.gr.